Базова модель досвіду



Теоретична база досвіду

   Теоретичною базою досвіду є :
1.                Необхідність-початок будь-якої діяльності людини( тобто на уроці висуваються проблеми, які треба вирішити).
2.                Потреба (вивчити новий матеріал або отримати оцінку).
3.                Мотив (викликати в дитині бажання займатися проблемою).
4.                Мета(ті завдання, які вчитель ставив перед учнями і які треба виконати за урок).
5.                План досягнення мети
6.                Корекція.
7.                Оцінка результатів
Учитель повинен розпізнати здібності, допомогти дитині їх розвинути, створити умови для проявлення і формування нових здібностей. Давнє прислів'я говорить “Вчитель повинен дати від себе, щоб учень прийшов до себе”


Досвід за інноваційним потенціалом

1.Типологія уроків (уроки-проекти, уроки-семінари, уроки-екскурсії тощо).

2.Методологічні аспекти уроку: смисл (виховний аспект), цілі, роль і місце в       конкретному виді освіти (фізкультура).

3.Дидактичні компоненти уроку: цілі і завдання, зміст навчального матеріалу, засоби, форми і методи навчання, система оцінювання.

4.Форма підготовки і проведення уроку (спеціальне обладнання, технічні засоби навчання, технології і ресурси Інтернету тощо).

  Застосування уроків таких як: уроки типу КВК, уроки-заліки, кроки-рольові ігри, уроки-конкурси, уроки-фантазії, уроки-діалоги, уроки концерти, уроки-парадокси, уроки-”колове тренування” тощо.



Інформаційно-педагогічна модель досвіду
Досвід є модифікованим, тому що специфіка фізичного виховання полягає в тому, що усвідомлена інформація стає мотивованим спонуканням до виконання фізичних вправ, використання природних чинників і формування такого способу життя, який сприятиме досягненню особистих і суспільних цілей. Критерієм ефективності цього процесу це рівень здоров'я дитини. Покращення фізичного стану дітей, а  отже, і рівня здоров'я, можливе лише за умови проведення систематичних  цілеспрямованих занять фізичними вправами.
   Мотивацію можна визначити як складну багаторівневу систему збудників, що включає потреби, мотиви, ідеали, прагнення, установки, емоції, цінності тощо. Активність здебільшого визначається метою її діяльності. Специфіка мотивованої діяльності полягає в тому, що вона є завжди цілеспрямованою.


Результатом запровадження досвіду є зацікавлене ставлення до занять фізичними вправами, підтримання настрою та позитивних емоцій до, під час і після занять; опанування знаннями, уміннями та навичками фізичних вправ, рухливих і спортивних ігор, що задовольняють потреби, відповідають мотивам, створюють позитивний настрій, інтереси за направленістю (матеріальні, духовні, інтелектуальні, суспільні, пізнавальні, спортивні і професійні інтереси) і вибірковістю (інтерес до спортивних ігор, до професії вчителя фізичної культури), реалізація творчого підходу та втілення креативних ідей. Значний вплив на розвиток інтересів до навчання має осередок за спільними інтересами занять у спортивній секції, навчання в класі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий